مقالات در همه زمینه ها

مقالات در همه زمینه ها داریم

مقالات در همه زمینه ها

مقالات در همه زمینه ها داریم

انواع کفپوش آشپزخانه

کف آشپزخانه کار بزرگی برای انجام دادن دارد: آنها باید در برابر ترافیک زیاد پا مقاومت کنند، نشت و لکه را از بین ببرند. کف آشپزخانه شما علاوه بر کاربردی و بادوام بودن، یک بیانیه طراحی اصلی نیز می باشد. کفی که انتخاب می‌کنید بر هر عنصر دیگری از طراحی شما تأثیر می‌گذارد و با تنوع مواد، رنگ‌ها و بافت‌های امروزی، انتخاب‌های شما تقریباً بی‌پایان است.
هنگام خرید کاشی کف آشپزخانه باید به چند نکته توجه کنید:

سبک زندگی. در خانه، شما ستاره برنامه آشپزی خود هستید - و به احتمال زیاد سس ریخته می‌شود، ظروف نقره ریخته می‌شوند، و همسران، بچه‌ها و حیوانات خانگی اغلب چک می‌کنند. مهم است که کفپوش هایی را انتخاب کنید که در برابر این نوع ساییدگی مقاوم باشند. و اگر بچه‌های خردسال دارید یا قصد دارید سال‌ها در اطراف بمانید، کف‌های غیر لغزنده برای ایمنی مهم هستند.

حس سبک شما. طبقاتی را انتخاب کنید که مکمل آشپزخانه شما باشد، چه به سبک روستایی و روستایی باشد و چه مدرن. اندازه آشپزخانه و همچنین رنگ ها، بافت ها و الگوهای موجود را در نظر بگیرید. آیا سطح بزرگ زیر پا باید به عنوان یک پس زمینه خنثی یا یک نقطه کانونی واضح عمل کند؟

راحتی. اگر ساعت‌ها روی پاهایتان برش می‌زنید، تکه می‌زنید و هم می‌زنید، کف‌هایی را با کمی نرمی و انعطاف‌پذیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال، کف کاشی، برای مدت طولانی می تواند ناراحت کننده باشد. چوب برای کاهش خستگی پاها بهتر است. و کف های ارتجاعی با خاصیت ارتجاعی که دارند راحت ترین کف ها برای پا هستند. هر چه که انتخاب کنید، یک تشک یا فرش نرم نیز می تواند راحتی را به شما اضافه کند.

سهولت در تمیز کردن. بین نشت مواد غذایی و کثیفی ردیابی شده، کف آشپزخانه می تواند بسیار کثیف شود. برای به حداقل رساندن زمان صرف شده برای تعمیر و نگهداری، ماده ای را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود، در برابر آب مقاوم باشد و مستعد لکه شدن نباشد.

هزینه. اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی هستید، احتمالاً بودجه شما بین کانترها، کابینت ها، وسایل روشنایی و موارد دیگر تقسیم می شود. کفپوش در کجای پلان قرار می گیرد؟ هنگامی که بودجه کفپوش خود را تعیین کردید، آشپزخانه را اندازه بگیرید تا ایده ای از متراژ مربع داشته باشید. به یاد داشته باشید که ممکن است هزینه های اضافی شامل زیرسازی، تحویل، نصب و حذف و دفع طبقه قبلی شما اعمال شود.

خوشبختانه، هنگامی که تعیین کردید چه چیزی برای نیازهای شما بهترین است، انتخاب های زیادی خواهید داشت. در اینجا برخی از بهترین ایده های کفپوش آشپزخانه آورده شده است:

وینیل
آشپزخانه بزرگ غذاخوری دارای کفپوش لوکس وینیل است
رابرت پترسون، عکاسی سفید روستایی

کفپوش لوکس وینیل با ظاهر چوب سخت 100% ضد آب است و دارای یک لایه زیرین چوب پنبه است که به طور طبیعی در برابر کپک و کپک ایجاد کننده بو مقاوم است. این طبقه به گونه‌ای ساخته شده است که نرم‌تر، گرم‌تر و ساکت‌تر باشد، که آن را برای این فضای تجمع بزرگ در خانه مناسب می‌کند.

کفپوش‌های وینیل یا ارتجاعی انواع سبک‌ها و رنگ‌ها را در کاشی‌ها یا ورق‌ها برای کسانی که بودجه کمی دارند ارائه می‌دهد.

کفپوش وینیل ورقه ای ضد آب و ضد لک است، به علاوه برای تمیز کردن ریزش ها و پاشش ها یک ضربه محکم و ناگهانی است. این در طیف وسیعی از رنگ‌ها و سبک‌ها، از جین ساده گرفته تا وینیل برجسته می‌آید که شبیه کاشی و سنگ و سرامیک به خوبی کار می‌کند. ورق های استاندارد 12 فوت عرض دارند بنابراین درزها حداقل هستند.

ورق وینیل کفپوش انعطاف پذیر است، به این معنی که در زیر پا کمی نرم به نظر می رسد. این کار خستگی را کاهش می دهد و ساعت ها آماده سازی غذا را آسان تر می کند. همچنین، کفپوش ارتجاعی، کاسه ها و لیوان های افتاده را می بخشد. اگر به دنبال کفپوش آشپزخانه ارزان هستید، برخی از انواع ورق های وینیل کاملاً ارزان هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد